צרו איתנו קשר




שם:

דוא"ל:

טלפון:

 לחברות ועסקים למחפשי עבודה

בין לקוחותינו

בין לקוחותינו

top-1020783315 logo_sulam 6ba3646f 2_0 _0 index 77 4380873f 4cd4f818 62 7fb00cee 5 %d7%9e%d7%95%d7%a7%d7%93-%d7%aa%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%a8%d7%a6%d7%99 21036_103646996322090_391766_a 54 c2d34089-1035160666 %d7%91%d7%a6%d7%95%d7%95%d7%aa%d7%90

כך תגרמו לעסק שלכם לעבוד נכון וחכם

כל בעל עסק, קטן או גדול, חדש או ותיק, יודע היטב כי המטרה העיקרית של העסק היא אחת ויחידה: צמיחה. אנחנו רוצים לראות את הארגון הקטן מצליח, את ההכנסות גדלות, את הרווחים בשמים ואת הלקוחות מרוצים. אלא שעבור רבים מדובר באתגר לא פשוט, בין אם משום שאנחנו לא בטוחים כיצד יש לנהל פונקציות מסוימות ובין אם משום שלא ציידנו את הצוות שלנו בכלים הנכונים שיעזרו להם לקדם את העסק ולהקפיץ אותו קדימה. אז איך אפשר בכל זאת לחולל שינוי בדרך להצלחה?

 תכנון נכון מהרגע הראשון

הדרך הטובה ביותר להימנע מטעויות היא כמובן לתכנן, וכמה שיותר. קביעת תהליכים ברורים להזמנת חומרי גלם, בנייה נכונה של צוות מכירות ותכנון תסריטי שיחה, כל אלה יעזרו לכם להתחיל בצורה מסודרת ונוחה הרבה יותר. זאת בהשוואה לבעלי עסקים שיוצאים לדרך ללא הכנה מוקדמת, ומחליטים לנקוט בגישה "ספונטנית" יותר, כזו שמאפשרת להם להגיב לאירועים ולנהל משברים במקום לפעול לפיתוח תמידי ולטיפול שוטף. בדרך התכנון תוכלו גם לבחון את התהליכים מפעם לפעם, לבצע שינויים ולבחון דרכים להגדלת ההכנסות ולניהול חכם של קשרי הלקוחות. בעלי עסקים רבים אף בוחרים לגייס יועץ עסקי מקצועי ומנוסה שיוכל לבחון את העסק שלהם בעין אובייקטיבית ומנקודת מבט חיצונית. ללא ספק ייעוץ עסקי הוא כלי שיוכל להאיר את הזרקור על כל אותן נקודות החולשה שבהן נדרשים שינויים שיכולים להביא גם לשיפור בתוצאות העסק.

מערך השיווק והמכירה

על אף שאין ספק כי כל הפונקציות המרכיבות את העסק שלכם הן חשובות להצלחתו, נדמה שישנה הסכמה גורפת ביחס לחשיבות העצומה של שתי פונקציות עיקריות: שיווק ומכירות. ערוצי השיווק השונים, בהם השיווק הדיגיטלי באינטרנט וברשתות החברתיות, הם הכלים המשמעותיים שיעזרו לעסק שלכם לקבל את הנוכחות המגיעה לו בעולם העסקית. מצד שני, אנשי המכירות שלכם ותסריטי השיחה הם שיעזרו לכם לתרגם את הלידים שיגיעו דרך ערוצים אלה לכדי מכירה, אותה נתרגם בסופו של דבר לכסף. אם כן, חלק ניכר מהתכנון שלכם בהחלט צריך להתייחס למרכיבים אלה וכאן חשוב לתכנן בצורה נכונה היכן תפרסמו, כיצד תגיעו אל הלקוחות שלכם, איך תפקחו על השירות שהם מקבלים, איך יצליחו אנשי המכירות שלכם לסגור עסקאות ואיך לשמור על הלקוחות ביום שאחרי. אם תבנו את המנגנון נכון כבר היום תוכלו לקצור את הפירות בתוך זמן קצר הרבה יותר.