צרו איתנו קשר




שם:

דוא"ל:

טלפון:

 לחברות ועסקים למחפשי עבודה

בין לקוחותינו

לקוח סמוי - דגש על האיכות

"אורח לרגע רואה כל פגע"
על אחת וכמה וכמה, כשהאורח הזה הוא מבקר מקצועי ומיומן,
שיודע בדיוק על מה להסתכל ולמה להקשיב

אנו בגלמרקט מומחים מעולם השירות והמכירות, מפעילים שירותי לקוח סמוי,
עם דגש על התאמת הבקרה לצרכים הייחודיים שלך.
לקוח סמוי – סוגי שירותים:
  1. לקוח סמוי פרונטלי
  2. לקוח סמוי טלפוני
  3. לקוח סמוי שנחשף
  4. לקוח סמוי / גלוי
  5. סקרי שביעות רצון

לקוח סמוי פרונטלי

  • נקבע יחד את אופי הלקוח הסמוי מול תכני ההדרכה והמטרות של הארגון.
    מתכונת זו מתייחסת לפרמטרים חשובים כגון, משך זמן הבקרה, אופן ההתייחסות של של הלקוח הסמוי אל העובד
    הנבדק, התייחסויות פרטניות לעולמות התוכן של הארגון.
  • הלקוחות הסמויים שלנו מעבירים את תוכן הבקרות ישירות לתוך מסד הנתונים, ואינם מערבים
    פעילות של קלדן. זאת, כדי להעביר את המידע ממקור ראשוני ובסמוך ככל הניתן למועד הביקורת.
  • חדש!!! מערכת התראות לדיווח On-line על מקרים חריגים המתרחשים בעת בבקרת הלקוח הסמוי,
    בשיחה טלפונית, בsms או במייל.
  • ניצור שאלונים בדיקה ללקוח הסמוי המותאמים ספציפית לנושאים המרכזיים החשובים לארגון. 
  • בחירת היקפים – התאמה אישית לפי צורך – כמות ביקורות, תדירותן, עיתוי ההופעה,  
    ומשך הפעילות בכללה.
  • הלקוחות הסמויים שלנו הם מקצוענים מעולמות הניהול, ההדרכה, השירות והמכירה.
לקוח סמוי פרונטלי – שנחשף! בתום הבקרה, הבקר יכנס שוב לסניף, יציג את עצמו בפני העובד/ים הנבד/קים וייתן משוב.
אנו מעמידים מנהל מטעמינו, שיהווה כאיש קשר קבוע, הזמין כל עת ללקוח, לטובת מסירת דיווחים, עריכת עדכונים ושינויים וניהול מלא של הפרויקט.

לקוח סמוי טלפוני

  • נקבע יחד את מבנה ואופי הביקורת, לפי הצרכים שלך והניסיון שלנו.
  • אנחנו מקליטים את כל שיחות הבקרה שלנו כדי לתת לך לשמוע ולנתח את הבקרות יחד אתנו.    
    אנחנו עושים את זה, כי חשוב לשמור על שקיפות מלאה.
  • חדש!!! מערכת התראות לדיווח On-line על מקרים חריגים בשיחת בקרה טלפונית, בsms או במייל.
  • נחשוף אותך לשיטות מכירה ושירות אפקטיביות, שמשנות את התוצאות ואת שביעות הרצון של הלקוחות שלך.
  • שירות חדש ומהפכני! תן ללקוחות שלך לשלוח לך  SMS עם משוב במהלך הקניה,
    שייצרו מערכת ציונים משקפת בזמן אמת לכל אחד מסניפי הרשת.

לקוח סמוי הוא כלי להשארת אפקט ארוך טווח, שמתחיל לעבוד כבר מהרגע שהעובדים מבינים שיש לקוח סמוי בעסק.

קבל הצעת מחיר


סקרי שביעות רצון לקוחות

  • חטיבת הסקרים והשיחות היזומות שלנו מתמחה בהוצאת שיחות יזומות וניהול סקרי דעת קהל.
  • צוות העובדים שלנו מקצועי. הוכשר ואומן באיסוף מידע מהלקוחות שלך, באופן המעודד שיתוף
    פעולה חיובי מצד הלקוחות.
  • אנו משתמים בתוכנות מחשב המתקדמות בעולם ומספקים לך ניתוח סטטיסטי מפורט אודות תוצאות הסקרים ומסקנותיהם.
  • מחקרי ללקוחות – למדידת שביעות הרצון של הלקוח מחווית הקניה ומהשירות שקיבל מגורמי
    השירות / מכירה השונים בארגון ומאיכות המוצרים שרכש.

ניתוח הסקר כולל מידע הן ברמת הסקר הבודד והן ברמה כלל-מערכתית.

קבל הצעת מחיר


לקוח סמוי – קהל היעד:

לקוח סמוי כלי מטמיע – להטמעת תכנים ומטרות הארגון בעובדיו.
לקוח סמוי מאתר חריגות - לאישוש חשדות ולאיתור עובדים שפעלו בניגוד לחוקי הארגון.
לקוח סמוי ככלי לבדיקת אמינות לעובדים - חובה בכל עסק שמעסיק עובדים במקום בו קשה לאמוד את מלאי המוצרים. למשל בבתי קפה, מסעדות, חניונים, מזון מהיר… 
לקוח סמוי לא רק משפר את איכות הביצועים של העובד, הוא גם מגביר את התפוקות, את שביעות הרצון של הלקוחות וגם את האיכפתיות של העובדים. כמובן, שלקוח סמוי מגביר גם את ההכנסות.