צרו איתנו קשר




שם:

דוא"ל:

טלפון:

 לחברות ועסקים למחפשי עבודה

בין לקוחותינו

טלמרקטינג - זה מקצוע למקצוענים!

אנו בגלמרקט מספקים הצלחה למוקדי טלמרקטינג וטלמיטינג.
השירותים שלנו כוללים הן הדרכת מכירות ואימון צוותי טלמרקטינג חדשים / ותיקים
והן אנו מומחים בהפעלת מוקדי טלמרקטינג בשיטת Outsourcing.
הדרכת מכירות לאנשי מכירות טלפוניים

  1. טלמרקטינג / טלמטינג – הדרכת מכירות.
  2. ליווי ואימון אנשי טלמרקטינג.
  3. הדרכת קורסים של נציגים חדשים.
  4. הדרכת מנהלי טלמרקטינג (מנהלי צוותים/מוקדים)
הפעלת מוקד טלמרקטינג / טלמיטינג חיצוניאנו מפעילים שירותי טלמרקטינג וטלמיטינג בשיטת מיקור חוץ, עם ניסיון עשיר של הצלחות! השיטה שלנו כוללת:

  • בחירת נציג/ה מתאימים – הלקוח פוגש את הנציג ומאשר אותו.
  • אנו מרכיבים תסריט שיחה מוכר – הלקוח מאשר את התסריט.
  • אנו מקליטים את כל השיחות היוצאות שלנו ב100%. הן לצרכי בקרה והן לצרכי מעקב. הלקוח יכול לשמוע כל שיחה!
  • דיווח ברמה יומית – כל שיחה ותוצאתה. שקיפות מלאה!
  • אנו מעמידים מנהל שיהיה זמין כל העת לטובת הפרויקט.
  • אנו משתמשים במערכות Crm ו Cti לניהול כמותי של הנציגים.
  • ביצוע מכירות מלאות בכרטיס אשראי / קביעת אסטרטגיית איכות הפגישות – יותר פגישות פחות איכותיות או דגש על האיכות ופחות על הכמות. 
  • הלקוח קובע את כמות שעות העבודה ביום / שבוע / חודש וכן את זמן שעות העבודה על פני היום. וכן, הלקוח קובע את מין הנציג/ה.
לקבלת הצעת מחיר התקשר אלינו או צור קשר חברת גלמרקט מאמנת ומדריכה את חברת CallBiz. לקבלת מידע אודות טלמרקטינג / טלמיטינג לאתר חברת CallBiz לחץ כאן

 

עשרת הדיברות לטלמרקטינג מנצח:
 
1.    מאגר הלקוחות הפוטנציאליים – איכות המאגר ו"חום" הלקוחות
       הפוטנציאליים שבו מהווים מרכיב עיקרי בהצלחת הטלמרקטינג.
2.    נציגי מכירות איכותיים – כלל ראשון בבחירת הנציגים – ודא שהנציג המועמד מדבר באופן מהיר, רציף ושוטף.
3.    תסריט שיחה – במיוחד עבור הנציגים החדשים. התסריט צריך להכתב על ידי מי שכבר הצליח להפליא
       למכור את המוצר, או על ידי בעל מקצוע מוסמך.
4.    חריצות והתמדה של צוות המכירות.
5.    צוות ניהולי מכירתי – כאשר המנהל הוא דוגמה לאיך לבצע מכירות והוא מסוגל לתת משוב מכירתי,
       מעשי ויעיל לנציגים.
6.    כלים ושיטות מדויקים לטיפול בהתנגדויות.
7.    בקרה ומשובים קבועים על-ידי הצוות הניהולי.
8.    יצירת תחרותיות. אישי וקבוצתית. תחרותיות משולבת שכר ותגמול. (בונוס / עמלות)
9.    קיום של אווירת מכירות באוויר.
10.  הדרכה חוזרת ונשנית של הנציגים – הדרכות תכנים והדרכת מכירות.