צרו איתנו קשר




שם:

דוא"ל:

טלפון:

 לחברות ועסקים למחפשי עבודה

בין לקוחותינו

אימון מכירות

אימון מכירות – מהו?
 
אימון מכירות הוא אחד הכלים העיקריים להטמעת ידע במכירות, שיטות עבודה ומיומנויות מכירה אצל מנהלים ועובדים.
 
מנהלים רבים מניחים לעובד להשתפר לבד, תוך כדי תנועה, משיחה לשיחה וממפגש למפגש עם לקוחות.
ואכן, ישנם אנשי מכירות רבים' שמצליחים להראות שיפור והתקדמות על ציר הזמן. 
ההתקדמות של העובדים היא, על-פי-רוב, איטית, ובמקרה של צוותי מכירות גדולים, התפתחות אישית של העובדים
מובילה לשונות גדולה מאוד בתוצאות של העובדים בצוות.
אולם כאשר המנהל מבקש ליצור יישור קו בין עובדיו או לקבל שיפור משמעותי בתוך זמן קצר יחסית, עליו לבצע אימון מכירות לעובדיו.
האם מספיק לעובד לשמוע את תורת המכירות פעם או פעמיים כדי להבין כיצד יש להשתמש בה?
האם מספיקה הדרכת מכירות לבדה?
סביר מאוד להניח שתצטרך קצת אימון כדי לשלוט בדבר.
הכי טוב שיאמנו אותך, במיוחד שמדובר על מיומנויות מכירה, שאמורות להכניס את הכסף לארגון שלך.
 
 
אימון מכירות – מי הוא קהל היעד
  • אימון מכירות מתאים לארגונים קטנים בהם המנהל, בדרך כלל הוא בעל הבית, שהוא עמוס וחסר משאבי זמן לאימון מכירות לעובדיו.
  • אימון מכירות מתאים לארגונים גדולים בהם למנהל יש עובדים רבים ואינו מגיע לטפל כראוי בכולם.
  • אימון מכירות מתאים במיוחד, כשהארגון מבקש ליישר קווים בין העובדים, להטמיע שיטות וטכניקות מכירה מתקדמות.
  • אימון מכירות מהווה חלק משלים לארגונים שביצעו הדרכת מכירות לעובדיהם. לאחר הדרכת מכירות, הארגון חייב לבצע הטמעה של מיומנויות המכירה באמצעות אימון מכירות.
  • אימון מכירות מומלץ גם לארגונים בהם קיימת מחלקת הדרכה פנימית שמבצעת אימון באופן שוטף, משום שאימון חיצוני מכניס אלמנטים חדשים לארגון, שיטות נוספות ומעשיר את אוצר הידע של הארגון כולו.
  • אימון מכירות נדרש, כשיודעים שאפשר להשיג תוצאות טובות יותר!  

אימון מנהלי מכירות

במקרים רבים תוצאת מכירות לא מספקת, היא פועל יוצא של מנהלים לא מכוונים.
לעיתים קשיחות מופרזת או ריפיון בולט הם כל שנדרש לשנות, כדי ליצור תוצאות טובות יותר.
איך נתפס המנהל בקרב עובדיו?
האם הם מפחדים ממנו? הם הם מעריכים אותו? אוהבים אותו? התפיסה של צוות העובדים את המנהל שלהם, משפיעה באופן חד-משמעי על התוצאות של הצוות כולו. אימון מנהלי מכירות מוביל את המנהל ליצור את התדמית המניעה והסוחפת, שהוא זקוק לה כדי לקדם את התוצאות. 
 
למידע ופרטים נוספים – פנה אלינו

נכתב על ידי יגאל מודריק