צרו איתנו קשר




שם:

דוא"ל:

טלפון:

 לחברות ועסקים למחפשי עבודה

בין לקוחותינו

כתיבת תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט

כתיבת תוכן שיווקי הופכת להיות משימה מורכבת מאוד בעידן האינטרנט.
 
אם בעבר נדרשנו לכתוב תכנים שיעניינו ויפתו את הקורא, הרי שהיום אנו נדרשים לכתיבה אינטרנטית, שחלקה האחד ממוקד בגולש / בקורא וחלקה האחר ממוקד במנועי החיפוש האינטרנטיים כמו, Google ו Bing.
 
מדובר על פרדוקס משולש.
הקורא מחפש גיוון במילים ושפה מעניינת.
מנועי החיפוש תרים אחרי מילות מפתח קבועות, שחוזרות על עצמן שוב ושוב.
בעל האתר רוצה לכתוב בשפה שיווקית ומכירתית, כדי לגרום לגולש לרכוש.
 
בעלי אתרים רבים גילו, שעליהם לשכתב מחדש את כל דפי האתר שלהם, כדי שיתאימו לאופן שבו פועלים מנועי החיפוש ולהפוך את שפת הכתיבה לכתיבה אינטרנטית שיווקית.
 
כתיבה שיווקית אינטרנטית – מה השוני לעומת כתיבה שיווקית שאינה אינטרנטית?

כדי להשיב לשאלה זו, ראשית עלינו להבין כיצד פועלים מנועי החיפוש, כיצד הם מאנדקסים את האתרים השונים, (מכלילים באינדקס שלהם) מה מעלה את הדירוג של האתר שלנו ומה מורידו.

  1. מנועי החיפוש מודדים את האתר שלנו באמצעות הלינקים שמופיעים בו. כלומר, ככל שיש יותר לינקים באתר, עם מילות המפתח החשובות לנו, כך טוב יותר.
  2. מנועי החיפוש הם רובוטיים, שסוקרים את האתרים באמצעות פעולות אוטומטיות. ראשית, הסקירה מתחילה בכותרת הראשית, כותרות המשנה ולבסוף הטקסטים. 
לפיכך, הכותרות הן מילות החיפוש הרצויות לנו. כותרות המשנה מתחילות וכוללות את אף הן את מילות החיפוש הרצויות.
הטקסט עצמו, הוא זה שבו אנו סוף סוף מתייחסים לקורא וגם בו מילות החיפוש צריכות להיות שלובות.
 
דגשים לכתיבת תוכן שיווקי אינטרנטי:
  1. כתיבה באמצעות שימוש חוזר ומושכל במילות החיפוש.
  2. הכותרת הראשית – היא מילת החיפוש. על הכותרת להיות מודגשת ומבודלת משאר הטקסטים.
  3. כותרות המשנה מתחילות ומכירות את מילות החיפוש אף הן.
  4. הן מנועי החיפוש והן הקורא האינטרנטי בנויים לקריאת טקסטים קצרים, שמדברים בגובה העיניים (שפת דיבור ולא שפת כתיבה)
  5. התוכן צריך לכלול מסרים שיווקיים ברורים, המשלב פנייה אישית לגולש, עם תיאור התועלת שתצמח לגולש / לרוכש ולא רק פירוט של יתרונות המוצר.
 
 
אם האתר שלך אינו מקודם בגוגל כפי שהיית רוצה,
אם האתר שלך מקודם כראוי, אולם פניית הגולשים אליך אינה מספקת אותך,
אם האתר גם מקודם וגם תעבורת הגולשים בו מספקת, אולם אין מספיק מכירות –  
 
פנה אלינו והתייעץ עם מומחים בתחום.
השירותים שלנו כוללים הן כתיבה שיווקית אינטרנטית והן עיצוב גראפי.