צרו איתנו קשר




שם:

דוא"ל:

טלפון:

 לחברות ועסקים למחפשי עבודה

בין לקוחותינו

כיצד לחסוך בעלויות המזכירה

מכירים את התופעה של מזכירת החברה הגולשת בפייסבוק ומנהלת שיחות פרטיות עם כל העולם ? מסתבר שאתם לא לבד. עסקים רבים נותנים לתופעה הזו להתרחש כי המזכירה עושה את זה בין לבין ואם יש עבודה או שיחה נכנסת אז היא עונה ומטפלת והכל בסדר "כי היא ממש בסדר".

זהו שלא, עובד שלא נמצא בקצב עבודה רצוף ומוצא לעצמו זמני פנאי רבים תוך כדי עבודה מנתק עצמו משרשרת המטלות ואז נוצר מצב הפוך, השיחה שנכנסת היא זו שמפריעה לו, בזמן הפנאי שלו, הרי צריך להשלים את מה שהוא התחיל להגיד או לכתוב בתוכנת המסרים באינטרנט.

תתחילו לחסוך מהיום

אז מה אפשר לעשות, פשוט רכזו את המטלות שלה לאחוז משרה נמוך יותר, שחררו אותה מוקדם יותר, חיסכו שעות עבודה מיותרות וכגיבוי תעבירו את השיחות הנכנסות לחברה המספקת שירותי מזכירות, מענה טלפוני אנושי, שהרי כדי לענות לשיחות הטלפון הנכנסות, אתם לא באמת צריכים מזכירה. חברה המספקת שירות מענה טלפוני לעסקים תענה בשם העסק שלך, תמסור פרטים למתקשרים בהתאם להנחייתך ותיידע אותך במקרים דחופים 24 שעות ביממה.

תיווכחו לדעת שמהלך כזה יוביל לחסכון כספי מיידי, לרמת שירות גבוהה ולאוירה עסקית קבועה ההולמת את העסק שלכם.

ניתן להצטרף למוקד המספק שירות מענה טלפוני לעסקים באמצעות האינטרנט ,זה מאוד פשוט ותוך 15 דקות של מילוי פרטים, אתם יכולים להעביר את השיחות ולהתחיל לחסוך.

רוצים מזכירה אמיתית ?

קיים שירות נוסף הנקרא "שירות המזכירה האמיתית" שירות זה מאפשר להתחבר למוקד מענה טלפוני משודרג ועדיין להמשיך לקבל את השיחות כשאתם פנויים. נניח ואתם חמישה מנהלים במשרד, המזכירה הלכה בשעה 16.00, אבל אתם כמובן ממשיכים לעבוד, מי ישמש כמזכירה, מי יענה לשיחות ? "שירות המזכירה האמיתית " מספק לך ולכל מנהל, לינק על המחשב שלחיצה עליו, משדרת לנציג שאתה פנוי לקבל את השיחה, מאותו הרגע ועד שהחלטת אחרת, כל שיחה הנכנסת למשרדך תיענה ע"י מזכירה אמיתית שיושבת במוקד מענה טלפוני וזו יודעת שאם מבקשים אותך היא מעלה אותך על הקו ושואלת אותך האם תהייה מעוניין לשוחח עם המתקשר, במידה וכן היא מעבירה לך את השיחה ויורדת מהקו, בדיוק כפי שהמזכירה שיושבת לצידך עושה. לא תרצה לקבל את השיחה, היא תיקח עבורך הודעה, ממש כמו המזכירה האמיתית.

למה חשוב מענה טלפוני

כל שיחה הנכנסת לעסק שלך היא שיחה חשובה, לעולם לא תוכל לדעת מתי תגיע שיחת המכירה שלך, או הלקוח הלא מרוצה שלך, בשעות היום, אחה"צ וכמובן מעבר לשעות העבודה המקובלות. התחברות למענה טלפוני אנושי נותנת לך ביטחון שתמיד יש מי שיגבה את מזכירתך, יחליף אותה, יחזק אותה בעומסים נקודתיים וכך אתה קובע סטנדרט חדש : גם חוסך בכח אדם וגם לא מפספס אף שיחה.

לכן כשאתה רואה את המזכירה שלך גולשת בפייסבוק, תדע שהגיע הזמן להתחבר לשירות מענה טלפוני ולהתחיל לחסוך.
 
מאת: ליאור עזרא, מנכ"ל קולביז מילניום