צרו איתנו קשר




שם:

דוא"ל:

טלפון:

 לחברות ועסקים למחפשי עבודה

בין לקוחותינו

מענה אנושי או מזכירה

בעידן הטכנולוגי של היום, האם יש הבדל בין המזכירה היושבת בחדר הסמוך או באולם מוקד טלפוני המרוחק מספר רחובות ממך?

האם שירות מענה אנושי לעסקים, מחליף את המזכירה של ימינו, האם מענה אנושי מהווה גיבוי למזכירה במהלך היום או שיש לעשות בו שימוש מעבר לשעות העבודה.

חלומו של כל מעסיק

שירות מענה אנושי לעסקים טומן בחובו יתרונות רבים ומגוונים, כשהמרכזי שבהם הוא חסכון בעלויות כח האדם בחברה ותשלום רק על שימוש בפועל. אפשר לומר שלמעט עלות חבילה בסיסית, התשלום הוא ברמה של "לא צרכת לא שילמת". אין ספק שחלומו של כל מעסיק הוא לשלם למזכירה שלו רק לפי זמן העבודה האמיתי שלה, אין שיחות- אין תשלום. מענה אנושי עונה על הקריטריון הזה ומחייב את הלקוחות רק על בסיס הפעילות האמיתית.

אך מה עושים אם למזכירה ישנן מטלות נוספות מלבד מענה לשיחות נכנסות, מטלות שאותן מענה אנושי אינו מסוגל לספק, כגון הדפסת מסמכים, תיוק ניירות, הכנת קפה לאורחים?. במצב כזה, ישנן שלוש גישות:

הגישה העתיקה

מענה אנושי אמנם יעיל וחוסך כסף , אך הם רוצים לראות מזכירה אצלם במשרד, לא מענה אנושי מרוחק, לקרוא לה על כל פקס שהם צריכים לשלוח, לבקש ממנה לצלם מסמכים, לשלוח אותה לדואר ולבקש שתכין קפה, להם ולאורחים , יש כאלה שקוראים לה באמצעות זמזם.

הגישה השמרנית

לא יכולים להיפרד מהמזכירה? מומלץ להפעיל מזכירה למספר שעות מצומצם, לחסוך אלפי ש"ח בחודש ולאחר שהיא מסיימת את המטלות האדניסטרטיביות שלה, ניתן לנופף לה בחיבה לשלום ולהעביר את השיחות לחברה המספקת מענה אנושי לעסקים.

הגישה העסקית המודרנית

המנהלים כותבים את המסמכים והמיילים בעצמם, את התיוק מכניסים לתיקיות מחשב ,קפה לאורחים מגישים ממכונת קפה ואת שיחות הטלפון מפנים למוקד מענה אנושי לעסקים, המוקד עונה לשיחות בשם העסק, מוסר אינפורמציה רלוונטית למתקשרים, מעלה את אנשי המשרד על הקו כשהם פנויים ומיידע אותם בתכתובות ובשיחות טלפון במקרים דחופים. הגישה הזו מתאימה לחברות המסגלות לעצמן גישה לא מפונקת, אוירה עסקית עצמאית וכמובן חסכון בהוצאות מיותרות, אך כל זאת יכול להתקיים בתנאי שהם בעלי יכולות לבצע זאת.

מענה אנושי מתקדם

כיום שירות מענה אנושי, הפך להיות שם נרדף למזכירה וירטואלית, עם שירות המזכירה האמיתית המוצע כבר אין הבדל בין המזכירה שיושבת לצד המנהל או מזכירת מענה אנושי היושבת במוקד משוכלל, ברחוב הסמוך. לכל גישה ישנן היתרונות והחסרונות ומרבית מהעסקים בוחרים לשלב בין מוקד מענה אנושי לבין מזכירה במשרד

יותר ויותר עסקים בארץ ובעולם מתחברים לשירותי המענה האנושי ו"נפטרים" מהרגלים ישנים ומסורבלים. בעולם העסקי המתפתח של שנות ה 2000 כל עסק שרוצה לפרסם, למכור, להתקדם, מגבה עצמו באמצעות שירות מענה אנושי ובכך חוסך בהוצאות (ללא ביטוחים, ימי מחלה, חופשות לידה וחופשות בכלל ועוד..), לא מפספס לקוחות ונשאר זמין בכל שעות היממה. כחלק מהקדמה וההתפתחות הטכנולוגית, יותר ויותר עסקים בוחרים כיום בשיטה המודרנית של המענה האנושי.

 
מאת: ליאור עזרא, מנכ"ל קולביז מילניום