צרו איתנו קשר




שם:

דוא"ל:

טלפון:

 לחברות ועסקים למחפשי עבודה

בין לקוחותינו

מתגייסים לתרום- גיוס תרומות כהליך מכירת

אם אתם חושבים שתהליך גיוס תרומות אינו חלק מתהליך מכירתי- המאמר הבא אינו בשבילכם. אחד הנתונים העולים בכל המחקרים שנעשו עד עכשיו נמצא כי גיוס תרומות הינו מכירה לכל דבר ואפילו יותר מכך.

כיצד אפוא נוכל למכור את חשיבות התרומה ללקוח?

היכולת לגייס כמה שיותר תרומות איכותיות דורשת 3 פרטי ליבה מרכזיים וחשובים: מטרה, בסיס נתונים רחב וממוקד וצוות מגייסים איכותי. לאחר שיש לנו את כל אלה, ואפילו ברמה ההתחלתית, אפשר להתחיל לעבוד. הצלחת התרומה מתחילה במטרה, המטרה שלנו מעבר לגיוס התרומות היא החשיפה והנראות שלנו בפני קהל לקוחות פוטנציאלי גדול ככל האפשר וזאת ע"י יכולת הסברה גבוהה הניתנת ע"י הדרכה שוטפת של הטלפנים בארגון, צבירת נתונים ופרטים על לקוחות פוטנציאליים רחב ככל האפשר ועובדים איכותיים ואמינים ככל האפשר.

ככל שנדע להחזיק כמה שיותר מתרימים ותיקים נשפר את הביצועים על ידי שימור ושיפור הצוות הקיים ללא צורך בהוצאות עבור הקמת צוותים והדרכה חוזרת ונשנית של צוותים חדשים ובוסריים כל פעם מחדש.

כמה פעמים אמרו לנו: זו לא הכמות זו האיכות.

ניפוץ המיתוס- לצורך גיוס יותר תרומות יש צורך בצוות מגייסים גדול ככל האפשר.
נכון או לא נכון- לא נכון! לעבודת מכירה ושיווק תרומת ולחיסכון אופטימאלי של משאבי החברה הנותנת שירותי התרמות חשוב מאוד לשמור על כמה שיותר כספים בתוך החברה לצרכי השקעה בעובדים: בידע, בהדרכה ובתנאים מספקים. השקעה כזאת תשמור על עובדים נאמנים אשר יספקו עבורכם סיכויי הצלחה גבוהים יותר וזאת על ידי הסתמכות על הידע והניסיון הקיים ושיפור הידע באמצעות הדרכות שוטפות.

צוות קטן אך איכותי ייתן לכם תוצאות רבות ויעילות יותר מאשר צוות גדול המתחלף באופן עקבי, לכולנו ידוע זה מכבר שגיוס צוותים חדשים עולה לנו כספים רבים הן מבחינת המשאבים הכלכליים שבהוצאת עובדים להדרכת ה"חדשים" והן מבחינת זמן הלמידה.

תרומת קבע- גיוס תרומות בהוראת קבע.

גיוס תרומות בהוראת קבע הן ללא ספק התרומות אשר נותנת לעמותה אורך נשימה, קיימים סיכויים לגיוס תרומות מסוג זה משיחת ההתרמה הראשונה, אבל יש להבין כי חשיבות בניית האמון אצל התורם הינה חשובה לא פחות. יש לשמור על קשר הדוק עם הלקוחות החמים, אלה שכבר ביצעו תרומה. לאחר שלב התרומה הראשונית בה הלקוח כבר מכיר אתכם, בעת השגת התרומה השנייה ניתן לומר שתורם רוכש כלפיכם אמון בהתרמה הבאה, יש לשאוף לביצוע הוראת קבע של תקציב תרומות חודשי מתמשך. חשוב לזכור שלקוח אשר מבצע תרומות קבועות מידי חודש נשאר במאגר שלכם בסטאטוס "תורם קבוע", עם סכום התרומה- המטרה שלכם היא להגדיל ככל האפשר את סכום התרומה.

ניתן להשתמש בטריגר של החזרי המס גם לשכירים עד מאות שקלים בתרומות מסכום מסוים, וכמובן, החזרי מס בגין תרומות לעצמאיים כאשר אתם מתקשרים לחברות לצורך גיוס תרומות.

מעוניינים בפרטים וטיפים נוספים לגיוס תרומות ו/או שיטות מכירה? מעוניינים בהדרכת מכירות איכותית שתניב תוצאות כבר מהשבועות הקרובים? צרו קשר עוד היום או השאירו פרטי ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם מידע נוסף ותיאום פגישה אישית ללא התחייבות.

גל מרקט. מומחים שמוכרים לכם!