צרו איתנו קשר




שם:

דוא"ל:

טלפון:

 לחברות ועסקים למחפשי עבודה

בין לקוחותינו

מענה טלפוני אנושי – למה זה טוב?

יותר ויותר חברות ועסקים מודעים כיום  לכך שקיים שירות מענה טלפוני לעסקים, אך לא כולם בשלים מספיק לבצע את המהלך ולהוציא את הפעילות של השיחות הנכנסות (או לפחות חלק ממנה) לשירות של מוקד חיצוני. הסיבה העיקרית לכך היא חוסר בטחון בשירות שכזה, בעיקר כי לא מכירים לעומק את היתרונות שהשירות יכול לספק.

אז למה השימוש בשירות המענה אנושי יעשה טוב לעסק שלך?

1.      זמינות לכל שיחה נכנסת בכל זמן נתון

2.      הגדלת מאגר לקוחות והכנסות החברה

3.      שירות לקוחות איכותי

4.      חסכון בעלויות

5.      מיקסום קמפיינים שיווקיים

6.      יתרון מול מתחרים

7.      דוחות, נתונים וביצוע מעקבים

כדי שהשירות יעבוד בצורה הנכונה ביותר וכתוצאה מזה יספק את שלל יתרונותיו, מומלץ לבחור בחברה שמסוגלת לספק מגוון רחב של שירותים בסל המוצרים שלה, לרבות מערכת ניהול שיחות מתקדמת, ממשק דוחות ומעקבים קל ונוח וחשוב לא פחות שתהיה שקיפות מלאה בין חברת המענה לעסק עבורו היא מספקת את השירות.

אנו בGal Market מאמנים ומדריכים את נציגי השירות ומענה אנושי של חברת CallBiz למעבר לאתר חברת CallBiz לחץ כאן