הדרכת טלמרקטינג

כדי לייצר הצלחה במוקד טלמרקטינג צריך שיהיה שילוב של מספר גורמים:

  1. ניהול נכון, מדרבן וממריץ – אבל לא חונק.  יש מנהלים שיודעים איך להציל יום או איך להציל טלפנית מחוסר הצלחה. אנחנו מלמדים את המנהלים כיצד לפעול באופן שידרבן את הצוות ויניעו קדימה לעוד הצלחות.
  2. מערך הדרכה קבוע. מוקד הוא כמו חממה. בחממה יש אפשרות "לגדל" את הצוות בתנאים אופטימליים. תדריכים וישיבות צריכים להתקיים על בסיס קבוע. בתדריכים אלו הצוות צריך לקבל כלים להתמודדויות בשיחות.   הצוות צריך לדבר לפי עקרונות השכנוע, הצוות צריך כלים ושיטות לטיפול בהתנגדויות ומידע נוסף שיעזור לו להישמע יותר מקצועי ויותר מדויק.   במכירות, כל מילה יכולה לגרום למכירה להתרחש או להתבטל.
  3. מערכת יעדים נכונה לצד מערכת תמריצים מתגמלת מחד ועומדת בתקציב מאידך – יכולה לסייע למוקד להביא תוצאות טובות יותר.
  4. שמיעה וניתוח של שיחות – הוא אבן יסוד לכל מנהל מוקד.   ניהול משוב לצוות הוא כלי חזק ביותר, וכדאי למנהל ללמוד את רזי ניהול משוב.
  5. ניהול מאגרים וחומר להתקשרויות – יש חומר טוב ויש חומר פחות טוב. המנהל צריך להשתמש בחומרי העבודה שלו באופן שיסייע לו להפיק מהצוות ומהחומר את התמורה הגבוהה ביותר. את זה צריך לעשות בלי ליצור הרגשה של איפה ואיפה בצוות, משום שמצב זה מוביל להתמרמרות בצוות.    את החומר צריך לחלק בשכבות ולפי הצלחת הצוות.   המנהל צריך ללמוד כיצד להשתמש בחומרים השונים ככלי ממריץ ומדרבן.
Call Now Button



מהות הפנייה

צרו איתנו קשר
שינוי גודל גופנים
ניגודיות