ייעוץ טלמרקטינג לגיוס תרומות

ייעוץ טלמרקטינג לגיוס תרומות

מוקד גיוס תרומות שיודע את העבודה, מנסה כל הזמן לייצר הוראות קבע חדשות לארגון, לשמר את התרומות הקבועות הקיימות, ולקיים את כל מערך השירות התומך, שצריך להיות למערכת תקינה של תרומות קבועות.

כדי להגיע למערכת כזו, צריך להבין את עולם ההוראות קבע, וליצור התנהלות נכונה בכל מערכות התורמים, ההמשכים, הסירובים והביטולים.

גם השימוש במאגר התורמים הקיימים צריך לעבוד לפי שיטת מחזור כזו, כך שלא נשאיר תורמים שלא התקשרנו אליהם מחד, ומאידך, שלא נטריד יותר מדיי תורמים אחרים.

בכלל, שמקימים מוקד טלמרקטינג, היכולת להגיע לתרומות קבועות היא נמוכה בהתחלה, אולם עם החודשים הבאים שיגיעו, וככל שיחלוף הזמן, והצוות יהפוך למקצועי יותר, ויותר "מתוכנת" על ייצור הוראות קבע – הכמות תגדל.

אז איך עושים את זה?

נכון שצריך לכתוב תסריטי שיחה חזקים וטובים, ולדעת טכניקות ושיטות לטיפול בהתנגדויות ולהגדלת התרומות, רק שזה לא מספיק לבד.  צריך שתיווצר דינאמיקה במוקד, הרגשה של מסוגלות שאפשר להביא יותר הוראות קבע או תרומות בתשלומים, ולא רק שאפשר בכמות, אפשר גם לעשות את זה בסכומים יותר גבוהים.   יצירת הדינמיקה זו המומחיות שלנו.

לשם ההצלחה, עלינו לבנות גם מערכת מסלולים טובה, שמתאימה למגוון אפשרויות התרמה, שמקיימת בתוכה מערכות של אני תורם ויחד עם זאת אני גם מקבל או שותף במשהו גדול וחשוב.

ישנם מגוון כלים, שיטות עבודה, טכניקות להגדלת התרומה, שיטות לניהול מאגרי תורמים – הכל כדי להוציא את המיטב מפעולות הטלמרקטינג, לייצר יותר תורמים, לייצר יותר תורמים קבועים, לייצר יותר תורמים קבועים בסכומים גדולים.

זו מומחיות ברת השגה.  

למד כיצד לנהל טלמרקטינג. – צור קשר.

Call Now Button



מהות הפנייה

צרו איתנו קשר
שינוי גודל גופנים
ניגודיות