צרו איתנו קשר




שם:

דוא"ל:

טלפון:

 לחברות ועסקים למחפשי עבודה

בין לקוחותינו

הדרכת מכירות, אימון אנשי מכירות וליווי תהליכי מכירה

"הלקוח קונה את איש המכירות"
אנו בגלמרקט מומחים מעולם השירות והמכירות, מספקים הדרכת מכירות והדרכת שירות מוכר
עם דגש על מדריכים מצויינים ושיטות מדויקות לתוצאות טובות יותר.

הדרכת מכירות

כל איש מכירות שמע בחייו את הביטויים השנואים "אני צריך לחשוב על זה" ו"אני עושה סקר שוק".
זה ברור, לא כל הלקוחות קונים את המוצר או את השירות שלך באופן אימפולסיבי.
אם אתה איש מכירות מנוסה דיו, בוודאי תנסה לברר עם הלקוח "על מה אתה צריך לחשוב?
תשתף אותי, אולי אני יכול לעזור לך בחשיבה…" או "לחשוב זה מצויין, גם אני חושב לפעמים לפני שאני רוכש משהו חדש, רק שממש חבל לפספס את המבצע המדהים שיש לנו עכשיו…"

מה לא ברור?!  הלקוח שלנו רוצה לבדוק את השוק. ת'אמת, אלא אם פתאום תשלוף איזה שפן כתום מהכובע שלך, הלקוח אכן יעשה סקר שוק.

אז אולי במקום לחפור ללקוח שלך, פשוט תכין אותו לקראת הסקר שהוא הולך לעשות ותכוון אותו על מה לחשוב.

למוצר שלך יש בוודאי יתרונות שלמתחרים שלך אין!
תנחה את הלקוח שלך לשאול את המתחרים שלך את השאלות שבהן המוצר שלך ינצח.
כשהלקוח שלך יגיע למתחרים שלך, הוא יברר דבר ראשון, האם הוא יקבל במוצר שלהם את היתרונות של המוצר שלך, כפי שהנחת אותו לשאול.
מאחר ומדובר על יתרונות ייחודיים שלך – סביר להניח, שלמרות שלמוצרי המתחרים שלך יש יתרונות משלהם, הלקוח שלך יהיה מכוון ליתרונות של המוצר שלך ואותם הוא יחפש!

לפי דרך פעולה זו,

  • לא תציק ללקוח שלך בשאלות, שהלקוחות אפילו התרגלו ששואלים אותם (לדוגמה: "על מה יש לך לחשוב?")
  • תהיה לך הזדמנות חוזרת להציג את היתרונות הבולטים של המוצר שלך.
  • הלקוח שלך יהיה מוכוון מטרה, יהיה לו על מה לחשוב והוא יכנס לתוך סקר השוק שלו עם מטרות חיפוש – שהוא ימצא רק אצלך!
  • במרבית המקרים, הלקוח מפרש את ההנחיות שלך כהנחיות מקצועיות, של מי שלא רק מדבר מתוך מה שהוא יודע, אלא של מי שיודע על מה הוא מדבר!

וזה מה שיעשה את ההבדל, עד כדי כך, שאל תהיה מופתע אם העסקה תסגר באופן מיידי.

גם לנו בגל מרקט יש מתחרים…
השאלה היא האם המתחרים שלנו מתחייבים לך שאת ההדרכה שהם יעבירו לך- הם לא העבירו לאף חברה אחרת לפני כן!
שאלה אחרת היא, האם המתחרים שלנו ממחזרים עליך את תוכניות ההדרכה שלהם, או במילים אחרות, בנות כמה שיטות ההדרכה שלהם, ומתי לאחרונה עודכנו המצגות שלהם בטכניקות מכירה חדשות.שאלה נוספת שכדאי לשאול היא, האם המדריך הספציפי שידריך אותך הוא בעל ניסיון מכירה מעשי (ולא רק ניסיון הדרכתי) בעשרות חברות וארגונים, והאם הניסיון שלהם כולל הצלחות מוכחות בתחום המכירות. ואף יותר חשוב מזה, האם הניסיון הזה כולל מכירה במוקד טלפוני, בחנות או בעגלה בקניון, במכירות שטח, או במכירות באינטרנט…
רק אצלנו בגל מרקט, תוכניות ותכני ההדרכה שלנו הנן ייחודיות לך!
אנחנו מתחייבים לך שאף חברה אחרת לא שמעה את התכנים שיועברו לך!סדנאות המכירה שלנו מתעדכנות ומתחדשות בכל יום מחדש – ההשקעה שלנו במערכי ההדרכה היא זו שתגרום לך להישמע רענן וחדשני.יגאל מודריק, מנכ"ל ומייסד החברה, מדען מכירות, בעל ניסיון עשיר מאוד ועם הצלחות אין-ספור במגוון זירות מכירה, עם ידע מדהים מהשטח לגבי מגוון שיטות מכירה קלאסיות וחדשניות – עם מאות שעות הדרכה, אימון אישי והעברת סדנאות מכירה ושירות בגופים הגדולים והמובילים במשק הישראלי ובמדינות אחרות בעולם.

אנחנו לא נלמד אתכם "שפה חדשה", אלא נלמד איך להשתמש ב"שפת הארגון שלכם"!

הנה כמה עובדות על מאמני המכירות שלנו:

  • אנחנו בעלי ניסיון מעשי של יותר מ 15 שנים בעולם המכירות והשירות.
  • יש לנו ניסיון מתוך עשרות חברות המובילות בתחומן בארץ ובעולם.
  • עיקר העיסוק שלנו - הוא בפסיכולוגיה הנכונה של שיחה עם לקוח. אנו אמני המכירה והשירות.
  • אם קראת עד לכאן, אני מציע שנקיים בינינו שיחת התרשמות – זאת הזמנה!   הקלק כאן

אנחנו לא רק עומדים במבחן התוצאה, אנחנו עובדים אותו בהצלחה מרובה!

תכנית העבודה שלנו כוללת:

אבחון ראשוני – בראשית הפעילות, אנו בוחנים את אופני ושיטות העבודה הקיימים, לרבות מודלי שכר וגמול, תסריטי שיחה, שיטות הדרכה, טכניקות ניהול ודרכי המדידה של העובדים.

בניית תשתית ניהולית – כדי להבין את הישגי הצוות יש לבצע מדידות של הספקים, קצבים ותוצאות בהתייחס לעלויות של הפעילות. במידת הצורך, יותאם דו"ח מדידה למנהלים, שיעזור להבין את התוצאות ואת המשמעויות שלהן מחד ומאידך, יעזור בהצבת יעדים איכותיים (כמויות שיחות, אורך שיחות וכד') ויעדים כמותיים.

הדרכת וליווי מנהלים – המנהלים יקבלו שיטות וטכניקות לניהול תקין ויעיל של יחידת מכירות, לרבות הנעה ועידוד, מתכונת תחרויות ופרסים, תדריכים ופתיחות משמרת על תכניהן, ניהול ישיבות, הצבת יעדים ושימוש בגיליונות הניהול, מתכונת גיוס עובדים והשבחתם וכד'.

מפגשי הדרכה – הנציגים והמנהלים יקבלו כלים ושיטות מדויקים לבצע מכירות איכותיות, לנצל כהלכה כל ליד וכל מפגש לקוח, לתת שירות טוב ואיכותי (שירות שהיית שמחה לקבל בעצמך) לטפל בהתנגדויות, וליצור בלקוח נאמנות שתגרום לו לקבל החלטה חיובית חזקה לחזור ולרכוש גם בפעם הבאה.

מערך תכנים – כל השיטות, הטכניקות והמיומנויות יוגשו כתורה סדורה, שתהווה את הבסיס לקליטת עובדים, לחניכתם, לאימונם השוטף ולהשבחתם המקצועית. מערכי ההדרכה יוגשו כשתי מחלקות.

האחת, מכילה את ה"מה" – מה להגיד. תסריטי ותזרימי שיחה.

השנייה, מכילה את ה"איך" – איך להגיד, מה לשדר, איך להתייחס ועל מה לשים את הדגש בשיחות.

OJT – אימון תוך כדי עבודה – לאחר העברת התכנים במפגשי ההדרכה, תתבצע פעילות אימון אישית / קבוצתית עם העובדים, במהלך העבודה, במטרה להטמיע את התהליכים והטכניקות שנלמדו. פעילות זו תבוצע גם ברמת המנהלים וגם ברמת העובדים.

נכתב על ידי יגאל מודריק