הדרכת טיפול בהתנגדויות

"איש מכירות אמיתי יודע, שהתנגדות הלקוח, היא שלב נחוץ לביצוע המכירה"

אנו בגלמרקט מומחים מעולם השירות והמכירות,
יודעים שהתנגדות היא טבעו של האדם והיא מופיעה באחד משני מצבים בלבד:
כבקשה למידע ("יקר לי" משמעו "תסביר לי מדוע המוצר שווה את המחיר")
או כניסיון התחמקות של הלקוח.

אם מדובר על ניסיון התחמקות ואיש המכירות מסר מידע – הרי שהוא בזבז את זמנו.
אם מדובר על בקשת מידע ואיש המכירות פירש את ההתנגדות כניסיון התחמקות – הרי שהוא פספס את הלקוח.

איך נדע כיצד לפעול?

סדנת טיפול בהתנגדויות בגל מרקט, תקנה לך את מגוון הטכניקות והכלים לזיהוי נכון של ההתנגדות, מתן התייחסות מתאימה ומציאת פתרון חיובי, שמטרתו להוביל לסגירת העסקה ולביטול ההתנגדות.

טיפול בהתנגדויות מכירה – שלב ראשון – זיהוי ההתנגדות:

בעזרת מגוון כלים ושאלות בעלות מאפיינים פסיכולוגיים, תוכל לזהות את

  1. סוג ההתנגדות של הלקוח (אמיתית או מזוייפת / רציונאלית או אמוציונאלית)
  2. כיוון ההתנגדות (למוצר, לחברה / למותג או לאיש המכירות עצמו)

טיפול בהתנגדויות מכירה – שלב שני – ריכוך הלקוח ובניית אמון.

טיפול בהתנגדויות מכירה – שלב שלישי – טכניקות לפתרון ההתנגדות

אנשי מכירות מנוסים יודעים, שהצגת מידע בדרכים מאוד ספציפיות משפיעות חזק יותר על מגוון סוגי לקוחות.

אנו בגלמרקט אספנו לאורך שנים ארוכות את הטכניקות היעילות והמדויקות ביותר למתן מענה להתנגדויות מכירה.

 

למידע נוסף אודות סדנת המכירות / סדנת טיפול בהתנגדויות צור קשר או התקשר 050-7888666.

 




    מהות הפנייה

    צרו איתנו קשר
    Call Now Button