הדרכת מכירות, אימון אנשי מכירות וליווי תהליכי מכירה
"הלקוח קונה את איש המכירות"
אנו בגלמרקט מומחים מעולם השירות והמכירות, מספקים הדרכת מכירות והדרכת שירות מוכר
עם דגש על מדריכים מצויינים ושיטות מדויקות לתוצאות טובות יותר.
הדרכת מכירות – סוגי שירותים:
- הדרכת מכירות
- הדרכת מכירות לקבוצות/צוותים
- סדנת טיפול בהתנגדויות
- אנשי מכירות שטח – הדרכה, אימון וליווי
- טלמרקטינג – הדרכה, אימון וליווי
- שיטת "זבנג וגמרנו"
- אימון מכירות
הדרכות מקצועיות – סוגי שירותים:
- הדרכת שירות מוכר
- הדרכת מנהלים – מיומנויות
הדרכת מכירות
מה לא ברור?! הלקוח שלנו רוצה לבדוק את השוק. ת'אמת, אלא אם פתאום תשלוף איזה שפן כתום מהכובע שלך, הלקוח אכן יעשה סקר שוק.
אז אולי במקום לחפור ללקוח שלך, פשוט תכין אותו לקראת הסקר שהוא הולך לעשות ותכוון אותו על מה לחשוב.
לפי דרך פעולה זו,
- לא תציק ללקוח שלך בשאלות, שהלקוחות אפילו התרגלו ששואלים אותם (לדוגמה: "על מה יש לך לחשוב?")
- תהיה לך הזדמנות חוזרת להציג את היתרונות הבולטים של המוצר שלך.
- הלקוח שלך יהיה מוכוון מטרה, יהיה לו על מה לחשוב והוא יכנס לתוך סקר השוק שלו עם מטרות חיפוש – שהוא ימצא רק אצלך!
- במרבית המקרים, הלקוח מפרש את ההנחיות שלך כהנחיות מקצועיות, של מי שלא רק מדבר מתוך מה שהוא יודע, אלא של מי שיודע על מה הוא מדבר!
וזה מה שיעשה את ההבדל, עד כדי כך, שאל תהיה מופתע אם העסקה תסגר באופן מיידי.
אנחנו לא נלמד אתכם "שפה חדשה", אלא נלמד איך להשתמש ב"שפת הארגון שלכם"!
הנה כמה עובדות על מאמני המכירות שלנו:
- אנחנו בעלי ניסיון מעשי של יותר מ 15 שנים בעולם המכירות והשירות.
- יש לנו ניסיון מתוך עשרות חברות המובילות בתחומן בארץ ובעולם.
- עיקר העיסוק שלנו – הוא בפסיכולוגיה הנכונה של שיחה עם לקוח. אנו אמני המכירה והשירות.
- אם קראת עד לכאן, אני מציע שנקיים בינינו שיחת התרשמות – זאת הזמנה! הקלק כאן
אנחנו לא רק עומדים במבחן התוצאה, אנחנו עובדים אותו בהצלחה מרובה!
תכנית העבודה שלנו כוללת:
אבחון ראשוני – בראשית הפעילות, אנו בוחנים את אופני ושיטות העבודה הקיימים, לרבות מודלי שכר וגמול, תסריטי שיחה, שיטות הדרכה, טכניקות ניהול ודרכי המדידה של העובדים.
בניית תשתית ניהולית – כדי להבין את הישגי הצוות יש לבצע מדידות של הספקים, קצבים ותוצאות בהתייחס לעלויות של הפעילות. במידת הצורך, יותאם דו"ח מדידה למנהלים, שיעזור להבין את התוצאות ואת המשמעויות שלהן מחד ומאידך, יעזור בהצבת יעדים איכותיים (כמויות שיחות, אורך שיחות וכד') ויעדים כמותיים.
הדרכת וליווי מנהלים – המנהלים יקבלו שיטות וטכניקות לניהול תקין ויעיל של יחידת מכירות, לרבות הנעה ועידוד, מתכונת תחרויות ופרסים, תדריכים ופתיחות משמרת על תכניהן, ניהול ישיבות, הצבת יעדים ושימוש בגיליונות הניהול, מתכונת גיוס עובדים והשבחתם וכד'.
מפגשי הדרכה – הנציגים והמנהלים יקבלו כלים ושיטות מדויקים לבצע מכירות איכותיות, לנצל כהלכה כל ליד וכל מפגש לקוח, לתת שירות טוב ואיכותי (שירות שהיית שמחה לקבל בעצמך) לטפל בהתנגדויות, וליצור בלקוח נאמנות שתגרום לו לקבל החלטה חיובית חזקה לחזור ולרכוש גם בפעם הבאה.
מערך תכנים – כל השיטות, הטכניקות והמיומנויות יוגשו כתורה סדורה, שתהווה את הבסיס לקליטת עובדים, לחניכתם, לאימונם השוטף ולהשבחתם המקצועית. מערכי ההדרכה יוגשו כשתי מחלקות.
האחת, מכילה את ה"מה" – מה להגיד. תסריטי ותזרימי שיחה.
השנייה, מכילה את ה"איך" – איך להגיד, מה לשדר, איך להתייחס ועל מה לשים את הדגש בשיחות.
OJT – אימון תוך כדי עבודה – לאחר העברת התכנים במפגשי ההדרכה, תתבצע פעילות אימון אישית / קבוצתית עם העובדים, במהלך העבודה, במטרה להטמיע את התהליכים והטכניקות שנלמדו. פעילות זו תבוצע גם ברמת המנהלים וגם ברמת העובדים.