כתיבת תסריט שיחה

העובדים מתחלפים כל הזמן? אין לך זמן להדריך אנשי מכירות חדשים?
הפקידה שלך צריכה למכור וקשה לה? 
סימן שאתה צריך תסריט שיחה!

המטרה:

לתת לאנשי המכירות דרך פשוטה להציג את היתרונות של המוצרים שלך בדרך מכירתית ומשכנעת.
לא משנה כמה אנשי מכירות יתחלפו לך, התסריט שיחה ישמש את כולם ויחסוך לך הרבה זמן בלימוד עובדים חדשים בכל פעם מחדש.

הפתרון:

יצירת תסריט שיחה מכירתי ויעיל, שיכלול את כל המידע שחשוב להעביר ללקוח, עם פתיח חזק,
שיודע להתגבר על מזכירות ולהתמודד עם חסרי סבלנות וממהרים למיניהם,
והכי חשוב – שהתסריט יהיה דביר, שיהיה כיף להגיד אותו.
רוצה שנכתוב לך תסריט שיחה חזק ומוכר ? לחץ כאן

איך כותבים תסריט שיחה:

שלב ראשון – הכתיבה:

כותבים את התסריט כולו בדרך של שאלת שאלות. (שאלות התעניינות, בירור צרכים, שאלות יוצרות דיסוננס
קוגניטיבי, שאלות סגירה…)
משתמשים רק בפתיח שנוסה מאות או אלפי פעמים והוביל לתוצאות רצויות.
משלבים את המידע והתוכן המקצועי בתוך משפטים מעניינים ומכירתיים.
יוצרים ארסנל של כלים ותשובות קולעות למגוון התנגדויות לקוח.
מכוונים את הלקוח לעבר סגירת העסקה, באמצעות טכניקות סגירה מדהימות.

 
שלב שני – עריכה:

שותלים בתסריט מילים יוצרות אמון.
נותנים למישהו אחר לבדוק שהתסריט טוב (פשוט מבקשים ממנו לקרוא מהתסריט ולמכור לנו)
כדי לבדוק שהתסריט דביר, ולא נשמע כאילו מקריאים אותו מדף.

 
שלב שלישי ואחרון – בדיקה וכיוון:

בודקים את התסריט מול לקוחות פוטנציאליים ומעדכנים בהתאם.




    מהות הפנייה

    צרו איתנו קשר
    Call Now Button