גיוס תרומות לעמותות – ניהול טלמרקטינג

 

ארגונים המגייסים תרומות באמצעות מוקד טלמרקטינג, מבינים שלפחות 50% מהצלחת המוקד טלמרקטינג טמון באיכות הדאטה-בייס, מאגר הציבור שאליו פונים. 50% האחרים של ההצלחה, נמצאים ביד מנהל טוב, ביד צוות עובדים איכותי ובתהליכי עבודה יעילים.

זיקוק מאגרי מידע על ידי צוות טלפנים או טלפניות הנו תהליך יקר יחסית, אולם תהליך זה מייצר תורמים חדשים נאמנים לאורך זמן, יותר מאשר כל קמפיין פרסומי שיוצא לאור ומביא עמו תורמים חדשים.

תהליך הזיקוק הראשוני, על מאגר קר, מתרחש ברגע ששם הארגון נכנס לתודעת התורם.           תהליך זיקוק טוב ואיכותי, מוביל תורם במסלול הבא:

הכרת הארגון ← תרומה ראשונית ← תרומה שניה ← תרומה בהו"ק ← המשך והגדלת הו"ק

כדי שתורם יעבור במסלול האידיאלי הזה, יש צורך לקיים מספר תנאים הכרחיים:

  1. ניהול איכותי של מוקד רב-שכבתי. (גם במספר נציגים מועט)
  2. השבחה של צוות הטלפנים/יות, הדרכה ויצירת מסגרת "חממה".
  3. יצירת מסלולי שמירת קשר עם התורם והתיידדות עמו.

על כל אלו ועוד, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו ולהתייעץ עם מומחים, כיצד לנהל את הטלמרקטינג שלך טוב יותר.

אנו בגלמרקט מומחים בהשבחת מוקדי טלמרקטינג וצוותי מכירות.
המאמנים שלנו בעלי ניסיון של יותר מ 15 שנים,
ושיטות העבודה שלנו הוכחו כיעילות, אצל הרבה לקוחות מרוצים.

 הגיע הזמן שנעשה בשבילך!

אז מה אנחנו בעצם עושים בגלמרקט?

אנחנו באים למוקד שלך ונותנים למנהל כלים, שיעזרו לו למדוד את הביצועים של הצוות שלו.

דו"חות המדידה והבקרה על הפעולות, שהצוות מבצע בדרך למטרות שלו, עוזרים לנו להתייחס ולטפל בכל הפרמטרים, שמהם מורכבת ההצלחה של המוקד.

יש לנו אפילו תוכנה ייחודית, שפיתחנו במיוחד עבור הלקוחות שלנו, שמסייעת באיסוף וניתוח הנתונים (כמה שיחות, כמה שעות, כמה מכירות/תרומות וכן הלאה)

וכך, אנחנו מצליחים יחד עם המנהל, להבין את תמונת העשייה טוב יותר. כשיש לנו נתונים, אנחנו פורסים מערכת יעדים וביחד בונים מודל שכר ומתכונת תמריצים, שיניעו את העובדים שלך לעשות יותר.

אנחנו מלמדים את המנהל איך להנהיג את הצוות שלו, 

בעזרת שיטות דרבון והנעה, עידוד חשיבה עסקית ויצירתית,                           

עבודת צוות, תחרות בונה ועוד, עוד הרבה.

בשלב הבא, שכהמנהל ערוך ומוכן, אנחנו אוספים את הצוות לסדנאות שכנוע מרתקת, בה אנו מכשירים את העובד לנהל שיחה נכון, למקסם אותה ולטפל בהתנגדויות, (לפי מודל PIS) שמתאימים לכל מי שמנסה לשכנע מישהו לעשות משהו.

עובד טוב הוא עובד מוכשר!

המנהל מקבל בנוסף כלים ושיטות שייסייעו לו לתחזק את ההדרכות שהצוות קיבל.           

בין הכלים:

כתיבת תסריטי שיחה, אימון OJT, פתיחות משמרת ותדריכים, ניהול ישיבות, ישיבת מוקד חודשית, עריכת משובים נושאי ציון ועוד, עוד הרבה.

עוד אנחנו מסייעים לארגונים לגייס כוח אדם לתפקידי ניהול מוקדים / צוותים ונציגים/ות, כיצד לנהל ראיונות עבודה וכיצד לשמור על העובדים הטובים לטווח ארוך.

וכל זאת, עד שהצוות שלך ינוהל במקצועיות ויגיע לתוצאות, בדיוק כמו שרצית.

פנה למומחים של גלמרקט והצטרף לעשרות הארגונים שכבר שיפרו את ביצועי המוקדים שלהם בהצלחה.


 

מאמרים בנושא:

כיצד לגייס יותר תרומות בהוראות קבע